Celoteh Hidup

by shahril_prof

Sunah Rasul

Published by celotehidup under on 6:57 AM

Assalamualaikum..

3 benda kata nabi sukan yang digalakkan kamu belajar.. bBerenang, memanah, menunggang kudaSem ni aku ambik koko menunggang kuda. Dah dekat 3 sem aku tunggu ni la baru kosong.
Memang rezeki aku dapat tunggang kuda ni. 6 minggu Ko-ko just beljar K.I.. K.I tu kemahiran insaniah. Akhirnya miggu ke 6 aku dah boleh grooming kuda. Grooming ni mcm kiwi kasut la.tpi yang ni kita kiwi kuda. Hari Sabtu yang baru ni akudah start boleh bwk kuda. nama kuda aku paint.. Untk pengetahuan semua kuda ni sangat sensitif. Dan kos maintannaince pun sgt mahal. ok Berbalik pada menunngang tadi.. Jadi aku naik jer uncle tu yang tlg bwkkan. baru mula2 beb. memangla gitu... gayat jugak, bergetar satu bdn naik kud ni.. bkn sbb tkt. Dah kuda tu mlmpaty lmpat mmgla bergetar. tapi so far aku seronok sgt dpt naik kuda. sapa2 yg nak mereasa naik kuda dtgla upm..

0 comments:

Post a Comment

 

Jom Sayangi Binatang..