Celoteh Hidup

by shahril_prof

Praktikal

Published by celotehidup under on 8:07 AM
Assalamualaikum..

Sem ni aku kena buat praktikal...
Disebabkan aku ni minat ikan jadi aku pun apply la dekat salah satu agensi dekat Industri Arowana dekat Taiping..Yang buat aku geram ni bukan sebab apa, aku dah apply dari bulan satu tapi apa respon pun takder..Penatla aku call sume, dia kata akan pertimbangkan itula inila..Last2 semalam aku call dia kata kami tidak menerima apa2 praktikal sebab ada kes hario tu..Punyelar aku geram kenapala tak ckp awal2..Boleh aku plan company lain..Kepada company berkenaan hopefully kalo terbaca post ni please jgn buat lagi, korang baru nak naik karang jgn sebab benda remeh mcm ni company korg jadi buruk namanya..paham2la sikit..kalo rasa nak berjaya buat cara mcm org nk berjaya jgn biler ada org nk invest baru korang n ak bagi feedback benda2 lain pun penting jugak..okla paham2 sendirila.

0 comments:

Post a Comment

 

Jom Sayangi Binatang..