Celoteh Hidup

by shahril_prof

Jom Memanah

Published by celotehidup under on 12:31 PM
Assalamualaikum..

Rasul kata bersukankah kamu dgn 3 sukan...menunggang kuda, memanah dan berenang....
Alhamdulillah tak sia2 penantian aku dapa jugak aku belajar memanah..aku ambik koko memanah sem ni..hemm nak dipendekkan cerita aku pun terpilih wakil kumpulan untuk pertandingan memanah..sabtu ahad baru ni lah pertandungan tu berlangsung.Budak UKM ada, Sek Putrajaya ada, Sek seri serdang ada, MMU dan UiTM Shah Alam yang terlibat...Hari Sabtu acara individu aku pun bertanding, disebabkan terlambat ambik panah jadi aku dapatlah yg reject punyer..tapi okla, masa pusingan percubaan banyak kuning aku dapat, tapi bile dah start game hancus...last2 biler result keluar aku ranking ke 40 daripada 71..yang johan budak perempuan akmal nama dia dari UKM. Memang teror pun dia...Hari Ahad pulak pertandingan secara kumpulan, kitorg satu2nya kumpulan dari UPM yg dpt masuk suku akhir..kembang2...pun smpi takat tu jer..yg johan budak sek Putrajaya...Apa2 pun bnyk pengalaman yg aku dapat dan sukan memanah memng best sebb free..Kalo korang pegi Sunway Pyramid, 15 arrow kalo tk silap aku RM 7...Mengabihkan boreh ajo...apalagi jom memanah!!




Ha..teka2 panah kena warna mana?

Team Aku

Cepat teka apa mata dia tengh buat.?


Akmal The Winner


Model Berpayung...

0 comments:

Post a Comment

 

Jom Sayangi Binatang..