Celoteh Hidup

by shahril_prof

Mari Berniaga

Published by celotehidup under on 3:10 PM
Assalamualaikum....

Dah dekat 2 minggu aku jual air dkat kolej. Air buah.. Beli buah dekat pasar borong selangor pastu blender(betul ke aku eja ni)..Hhm sehari tak bnyak pun untung kdg2 rm 10, kdg2 7 kdg2 seringgit. Orng bnyk ambik tpi tk bayar pun..Nak buat camner, nak taknak kena buat jugak nak bayar kete comel aku tu.. Entahlah kesabaran tu satu yang begitu menduga, insyaallah dengan bantuanNya aku mampu teruskan hidup ni.. Mana tau satu masa nanti aku jadi macam Abdullah Khairul Azam macam novel ketika cinta bertasbih tu..Jual tempe ngan bakso..Apa aja sik, asalkan bakso cinta...ya udah..Hhm hidup tu kan satu cabaran, tapi sumenya menyeronokkan..Sebab ia satu pengalaman sebagai latihan untuk aku harungi masa hadapan...

Geram

Published by celotehidup under on 11:59 AM
Assalamualaikum..

Orang selalu rasa dia betul. Padahal?
Budget tau suma, badget betul suma..
Tak sedar diri tu suka tangguh tangguh kerja.
Cakap tak serupa bikin..
Ingat ko bos ker?
Selama ni org ckp aku tak caya, rupa2nya betul apa org kata selama ni.
Harap jer dah nak ada isteri, perangai mcm budak2.
Tak pernah tau diri ko tu lemah.Orang tak suker.Tak sedar diri.

Gerammmmmmm...
 

Jom Sayangi Binatang..